تبریک هفته پژوهش


     پژوهش زمینه ساز رشد و توسعه ی پایدار جامعه است

هفته پژوهش را به همه دانش پژوهان،پژوهشگران،نوآوران،استادان و فرهیختگان تبریک گفته و از خدمات علمی و پژوهشی آنان تقدیر بعمل می آید.

توسعه علمی،صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود.در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می شود.علاوه بر این توسعه آتی پژوهش در هر کشور مبتنی بر گسترش رویکرد پژوهش مدار در آموزش آن کشور است که از سطح آموزش ابتدایی شروع شده و تا پایان تحصیلات دانشگاهی استمرار می یابد.

توسعه پایدار و همه جانبه در هر کشوری به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی آن کشور است،اگر نگاهی درازمدت به امر پژوهش داشته باشیم،شاید مهم تر از انجام پژوهش در زمینه های مختلف،گسترش رویکرد پژوهش مدار در آموزش مقاطع مختلف تحصیلی باشد.

درواقع پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می آید.اگر پژوهشی صورت نگیرد دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد چرا که بدون انجام پژوهش،امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته های علمی و رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت و تبدیل فکر و اندیشه به محصولات تجاری از تکالیف مهم پژوهشگران دستگاههای پژوهشی و فناوری محسوب می گردد..
امید آن داریم که با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه،شاهد موفقیت های چشمگیری در این زمینه و رساندن کشورمان به اوج افتخار و فتح قله های علمی در جهان باشیم. 

“معاونت پژوهش”

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31