امام زمان عج الله

بسم الله الرحمن الرحیم


دلنوشته ای در باره امام زمان عج الله تعالی



 مهدی جان ،از اینکه این لیاقت را به من داده ای تا درکلاس مهدویت شما درس عشق ،ایمان بیاموزم تشکر می کنم.
آقاجان بخاطر تمام محبت هایت ممنونم وازاینکه خطاهایم را به رویم نیاورده ایی و به عنوان طلبه پذیرفته ایم ازشما سپاسگزارم .آقاجان می دانم که اگر غیر از این بود درهمان روستای متروکه و محرومی که مردم هایش حجاب وبی حجابی و محرم و نامحرم برایشان مهم نبود و درجاهلیت بسر می بردند من نیز از آنها تقلید می کردم و درجاهلیت به سر می بردم،آقاجان از اینکه نمی توانم به خوبی محبت های شما را جبران کنم شرمنده ام
مهدی جان بیاییم یک قول مردونه به هم بدهیم من قول می دهم هر صبح دعای عهد بخوانم ،دائم الوضوباشم، و نماز را اول وقت باشما بخوانم وشما هم قول بده که زود بیایی ،یابن الحسن آقاجان دلم برای دیدن روی ماهت تنگ شده است. مهدی جان بیا،وباظهورت به این جدایی ما خاتمه بده ، آقاجان هردعای مابرای فرج واین دلنوشته ما نامه های کوفیان نیست،مهدی جان از دست کارهای بد ماشیعه هات خودت را گوشه نشین نکن کارهایمان آقاجان از روی جاهلیت است شما ببخش ،مهدی جان تاکی می خواهی تنها بنشینی .
مهدی جان این خانه بدون صاحب خانه اش صفا ندارد ،سوت و کور است و اجاق اش خاموش ،آقاجان می دانم این هم از بی بصیرتی چشم های من است، اما مهدی جان دیگر حساب جمعه های بدون شما از دستم رفته است آقاجان چند دعای ندبه ، فرج بخوانم که بیایی ؟
راستی اصلا حالت خوب است؟ الان کجائی؟ چکار می کنی؟ مهدی جان از دست من راضی هستی؟ آقاجان کاش حتی به خوابم می آمدی ونشانی از خود برایم می گذاشتی و آنوقت شهر را برای آمدنت آزین می بستم وباظهورت دنیا گلستان می شد .
مهدی جان دلم از این همه بی عدالتی و ظلم به تنگ آمده است تو را به جان مادرت بیاآقا
آقا حرف های ناگفته زیاد دارم و می گذارم این حرف ها را آقا به امید همین جمعه ،؛می گذارم که بیایی و باهات درد دل کنم .
مهدی جان دعای هر روز وشبم اللهم عجل لولیک الفرج می باشد تا که بیایی…..

نویسنده : مهدیه درواژ 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.